امتیاز به این نوشته post

دانشگاه نیشانتاشی

دانشگاه نیشانتاشی یکی از دانشگاه‌های خصوصی کشور ترکیه است که در سال ۲۰۰۹ در شهر زیبای استانبول تأسیس شده است. این دانشگاه از طرف بنیاد آموزش و فرهنگ نیشانتاشی حمایت مالی می‌شود و مورد تأیید شورای تحصیلات عالی ترکیه قرار دارد. از ماه می ۲۰۲۱، دانشگاه نیشانتاشی دارای ۴۶ گروه در مقطع کارشناسی، ۴۵ مدرک کاردانی، ۲۱ گروه کارشناسی ارشد و دکترا است و تقریباً ۱۹ هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند. این دانشگاه مورد تأیید اتحادیه اروپا قرار دارد و هدف آموزش دانشجویان کارآفرین و متخصص برای ورود به بازارهای بین‌المللی با استفاده از فناوری، تحقیق و توسعه، ایجاد فرصت‌ها و نوآوری‌ها در زندگی اجتماعی و تجاری را دنبال می‌کند.

دانشکده‌های دانشگاه نیشانتاشی

  1. دانشکده پزشکی
  2. دانشکده دندانپزشکی
  3. دانشکده مهندسی و معماری
  4. دانشکده اقتصاد و علوم اداری و اجتماعی
  5. دانشکده هنر و طراحی
  6. دانشکده علوم بهداشت
  7.  دانشکده تربیت بدنی و ورزش
  8. دانشکده هوا نوردی غیر نظامی
  9. دانشکده علوم کاربردی
  10. دانشکده موسیقی( کنسرواتوآر)
  11. دانشکده حرفه‌ای خدمات بهداشت
  12. دانشکده حرفه‌ای دانشگاه نیشانتاشی استانبول

این دانشگاه با شرکت در برنامه های تبادل دانشجویی چون اراسموس امکان تحصیل دانشجویان خود را در دانشگاه های برتر اروپا فراهم آورده است. لازم به ذکر است که دانشگاه نیشانتاشی مورد تأیید وزارت علوم و بهداشت ایران نیست.

امکانات دانشگاه نیشانتاشی

  1. بالا بودن کیفیت آموزشی
  2. تضمین آینده شغلی مناسب
  3. عدم محدودیت سنی جهت تحصیل
  4. امکان تحصیل آسان در سایر دانشگاه‌های برتر اروپایی
  5. امکان تحصیل در دیگر مراکز آموزش عالی به صورت مهمان و در یک الی چند ترم
  6. کلاس‌های هوشمند با دوربین‌های هوشمند
  7. شبیه سازی هواپیمایی و دریایی در پردیس نئو تک
  8. آزمایشگاه های طراحی معماری و آزمایشگاه‌های کاربردی مهندسی
  9. استدیوهای رادیو و تلویزیون
  10. دسترسی آسان با وسایل حمل و نقل عمومی و مترو
  11. خوابگاه‌های متعدد در اطراف شهر
  12. امکانات رفاهی و ورزشی متعدد

رنکینگ دانشگاه نیشانتاشی

رتبه این دانشگاه در بین دانشگاه های جهانی ۴۸۴۹ و در بین دانشگاه های ترکیه ۹۳ می‌باشد. زبان آموزشی دانشگاه نیشانتاشی انگلیسی و ترکی بوده و هر ساله پذیرای دانشجویان خارجی و داخلی در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.

پذیرش تحصیلی ترکیه با نستا

اگر به دنبال تحصیل در یک دانشگاه با کیفیت و مقرون به صرفه در ترکیه هستید، مشاوران نستا آماده هستند تا به شما در تمام مراحل مشاوره و اخذ پذیرش، اسکان، معادله‌سازی مدرک، انجام امور اقامتی و هر گونه خدمات مرتبط با تحصیل در ترکیه کمک کنند. مشاوران ما با تجربه در زمینه تحصیلات بین‌المللی، به شما کمک می‌کنند تا به بهترین دانشگاه‌های ترکیه و با کمترین زمان ممکن و با هزینه‌های مناسب دست پیدا کنید. مشاورین نستا با داشتن دانش گسترده در فرایندهای ورود به دانشگاه، آماده ارائه راهنمایی‌های لازم در مورد انتخاب رشته، تهیه مدارک، تدارک اقامت، و حل هرگونه سوالی که ممکن است در طول این مسیر پیش آید، هستند. با انتخاب مشاوری مناسب مانند نستا، شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که مراحل تحصیلی خود را به بهترین نحو و با دقت کامل طی خواهید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *